Привіт усім!

Привіт!Мене звати Настя, мені 11 років!Не так давно я почула про скрапбукінг та кардмейкінг, та вирішала зробити невеличку листівку.Я дуже пишилася своїм новим захопленням!Тож я, як завжди, одразу придбала багато картону та прикрас, для листівок та альбомів:)Дуже скоро з’явився мій перший альбом (я завжди починаю усі справи з кінця)!Задоволена та натхненна “охами та ахами” моїх друзів, я робила листівки як конвейер:)

Як я вже казала, я все починаю з кінця, та випадок із кардмейкінгом не виключення!Я наробила багато листівок, вони ставали дедалі красивішими!А ось тепер, я почала читати статті про композицію, але я знову побачила, що теорії – не місце у моємо творчому житті;)Тож я користуюся тільки майстер-класами, та коментарами з інших сайтів.Один з моїх найулюбленіших сайтів – це “Зроби Сама” від Яни Смакули!Дуже гарний сайт про скрапбукінг та кардмейкінг, в якому неймовірна кількість дуже цікавих майстер-класів!

Я дуже хочу, щоб про мої листівки висловлювали свою думку досвідчені кардмейкери!

До зустрічі у наступному пості!

 

2 thoughts on “Привіт усім!

  1. дякую за відгук про Зроби Сам(А)! Мені дуже приємно 🙂
    А листівки і справді з часом та практикою будуть ставати все кращі і кращі 🙂 Успіхів!

    • Мені дуже приємно,дякую!Я сподіваюся, що у мене буде такий самий сайт як у Вас, тому буду дуже старатися!Заходьте, дивитися нові роботи!)))

Залишити відповідь

