Листівка для Діда Мороза

Привіт!Я хочу показати Вам свою листівку, що я відправлю Діду Морозу.Він не помилиться, коли буде підбирати мені подарунок до свята:)Тож листівка вийшла дуже простою.Пропоную вам подивитися на неї!Image

Разом із листівкою вирішив фотографуватися містер Усміхнений(подарунок мені від Святого Миколая!).Для листівки я використала прості речі: картон(фіолетовий, червоний та зелений), трафарет(бантик та завиток), білу штемпельну подушечку, блискітки, та допоміжні речі(скотч, ножиці).Тепер трішки деталей.Image

Ось тут можна побачити блиск, та розглядіти ялинку з півкола(ідея з сайта Зроби Сама).Усе об’ємне.Image

Трафарет та містер Усміхнений!)))

Сподіваюсь, Вам сподобалася моя листівка!

Залишити відповідь

